Translate

wtorek, 26 czerwca 2012

Nowy Żelik do mycia twarzy

Hej!!
Dziś chciałam się podzielić z wami nowym odkryciem,które odkryłam przypadkiem-Jak większość moich kosmetyków :D:D
   Przectawiam wam  nowy żel do mycia twarzy z firmy NIVEA VISAGE-AQUA SENSATION dla skóry normalnej i mieszanej.
 Ogólnie chciałam kupić podobny żel do mycia twarzy!
  Nivea visage, Oxygen power ,ale go nie było,za to był ten drugi i wzięłam.Nawet dobrze,że nie było go!!!Czytając na temat tego żelu Oxygen power przeczytałam,że jest skierowany dla skóry normalnej,a co za tym idzie nie dla mnie.Moja skóra to ma tendencje do przetłuszczania się i czasem być sucha.
 Tu możecie poczytać więcej na temat Nivea visage, Oxygen power TU
Pewnie i tak wypróbuje mimo tego że jest dla skóry normalnej.Przekonała mnie ta recenzja
           Powracając do żelu,który kupiłam i testuję go od tygodni i mogę powiedzieć że jest niesamowity:D
Co mogę o nim powiedzieć....hmmm??
Na pierwszy rzut oka butelka ogromna bo aż 200 ml w ładnej kolorystyce,aż chce się go kupić:D
Przemawia do klienta-chwyt marketingowy!!
   Po zastosowaniu preparatu buzia jest świeża i ładnie pachnie.Świeżość utrzymuje się dość długo,bo aż 4 godziny.Co dla mnie jest dość istotne.Moja buzia lubi się świecić dość często i ciągle szukam odpowiedniego żelu do mycia twarzy!!!
Niewielka ilość żelu wręcz kropelka wystarczy,aby usunąć wszystkie zanieczyszczenia z twarzy.Doskonale się pieni.
             Żel zawiera delikatne perełki oczyszczające są ich dwa rodzaje(jak widać na zdjęciu) które sprawiają, że idealnie czysta skóra zaczyna oddychać na nowo. Dokładnie usuwa zanieczyszczenia i resztki makijażu nie wysuszając skóry.
                               

                               
  Ogólnie jestem pod wrażeniem i jestem na tak!!!!
  Polecam moja ocena to 4!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz