Translate

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Projekt Denko z Lipca i Sierpnia:P

Hej
Mam do przedstawienia wam kilka produktów pielęgnacyjnych,które złożyłam przez ostatnie dwa miesiące!!!!
Niestety tylko mam do przedstawienia tylko pielęgnacyjne produkty ponieważ na kolorówkę było za gorąco w tym okresie!!!
  Małe sprostowanko:
Miałam w swoich denkowych produktach dwa kremy B.B.Zaliczam je do kolorówki.Czyli miałam też kolorówkę  :D

                                         Tutaj moja magiczna torba Denkowa:


                           A tu produkty,które się schowały w mojej torbie Denkowej:

Opiszę króciutko,każdy produkt i wypiszę najważniejsze zalety i wady.Postaram się was nie zamęczyć w czytaniu :D
No to zaczynamy na pierwszy,rzut idzie szampon HERBAL ESSENCES  nie mój,lecz od mojego męża-czasem pożyczam jak nie mam szamponu!!Hehehe

 Zalety:
            -Włosy po myciu pachną na drugi dzień dość intensywnie.O ile nie użyjemy odżywki do  włosów o intensywnym zapachu!!
           -Wydajny.Na długo starcza.
           -Wygodna butelka i zakrętka.Pomocna przy myciu włosów,gdy mamy zamknięte oczy nie musimy" kręcić" i "kręcić",żeby wydostać produkt.

Wady:
       
         -Nie odkryłam:D
    
Jestem na TAK
  

 Odżywka do włosów bez spłukiwania GLISS KUR.Posiadam wersje do włosów farbowanych lub z pasemkami. 
Zalety:
            
           -Ułatwia rozczesywanie           

            - Widać mniej rozdwojone końce{dłuższy okres używania}

 
Wady:
            -Nie posiada zapachu
           -Po użyciu nie zauważyłam,że kolor na włosach pozostał nie naruszony
          
-Włosy przy nadmiernym zastosowaniu przetłuszczają się!!!
Jestem na NIE
:
Żel pod prysznic mleczny PALMOLIVE O zapachu oliwki:

Nie ma co tu się rozpisywać.Zapach cudowny i nawilża skórę niesamowicie.Uwielbiam ten żelik i także inne zapachy.
Jestem na TAK

Co najważniejsze duża butelka oraz wydajny!!!


Tutaj mamy kolejny krem B.B tym razem z firmy L'OREAL:

Nie mam co do powiedzenia za dużo o nim ponieważ miałam jedna próbkę tego kremu!!
Co do ogólnej opinii to jestem na tak!
Podobne ma działanie jak cała gama naszych B.B z różnych firm!Nic nie można tu wyodrębnić nowego!!Wszystko to samo!!



Szampon Pantene aqualight:


                                               
 

 Zalety: 
           -Zapach przypomina mi winogrona-przyjemny!        
           -Bardzo wydajny         
           -Włosy po zastosowaniu są delikatne w dotyku

           -Szampon nie obciąża włosów
          
  -Cena w porządku
Wady:
            -Lekkie puszenie
           
Jestem na TAK



Krem Nivea Regenerujący na noc:
 Zalety:
               - Krem koloru białego
               -Nie zostawia zabrudzeń na twarzy po zastosowaniu{to lubię}
               -Dość tłusty,lubię bardzo jeśli nakładam na noc.Musi działać!
                -Dobrze się rozprowadza
                -Pachnie intensywnie i dość ładnie
                -Tani
                -Skóra na drugi dzień jest dobrze nawilżona,wypoczęta,pachnąca-naszym kremikiem:)
                -Wydajny-nie mogłam go skończyć:))

Wady: 
            -Słoiczek ciężki
            -Skóra troszku się lepi rano
            -Za dużo moim zdaniem opakowań,karton,folia i na końcu nasz kremik.Typowo na cebulkę zapakowany:)
Jestem na
TAK:

   Lakier do włosów od WELLAi:
          


Zalety:
Jedną zaletą którą zauważyłam jest podręczna pudelka:):)

Wady:
          -Strasznie skleja włosy po użyciu         
           -Zapach duszący i mdły.Nie pasuje mi.         
           -Strasznie szybko się kończy
           -Przetłuszcza  szybciej włosy
   
Jestem na NIE:
         


Płyn do higieny intymnej z Ziaji o zapachu konwalii:

Zalety:
           -Delikatny dla okolic intymnych
           -Duże opakowanie
           -Bardzo wydajny,przy regularnym użyciu starcza  mi na 3 miesiące!
           -Przyjemny zapach konwalii
           -Neutralizuje nieprzyjemny zapach
           -Delikatny od mydła
           -Tani

      Obecnie teraz mam ten produkt o zapachu brzoskwiniowy:)

  Wady:

         -Za miękka butelkę
         -Za pompkę trzeba dopłacać
         -Bez pompki produkt tańszy:)


Jestem na TAK:

Kokosowe Masełko do Ciała od Ziaji:

Zalety:
           -Łagodzi podrażnienia.Testowałam Go po depilacji.I byłam pod dużym zaskoczeniem.Skóra była mniej zaczerwieniona i uczucie podrażnienia znikało powoli.
           -Szybko się wchłania
           -Nie pozostawia zabrudzeń na ubraniach
           -Nie jest tłusty
          -Niesamowicie pachnie kokosem.To był główny powód dlaczego Go wybrałam:)
          -Na drugi dzień zapach utrzymuje się
           -Cena przystępna-powalająca
           -Wygodne pudełko-opakowanie
           -Dobrze się rozprowadza na skórze
           Wydajny

Wady:

          -Może więcej witamin:))
          -Nie widzę więcej wad:))

Jestem na TAK:

Joanny-NaturiPiling myjący od a o zapachu kiwi:

Opis tego produktu możecie znaleźć TU
Jestem na
TAK:


Nivea Invisible  dezodorant przeciwko białym śladom na czarnych ubraniach i żółtych na białych:


Zalety:
           -Ładny zapach
           -Wygodne opakowanie
           -Cena ok,nie ma rewelacji

  Wady:

           -Zapach nie utrzymuje się długo.Zapomnij o 48h uczuciu świeżości!!!
           -Niestety brudzi ubrania.Wręcz niszczy!!!!!!!!!!
U góry mam dowód!!!!!!!!!!!!!!!!!
           -Szybko się kończy

   Jestem na NIE:NIE:NIE:NIE:NIE:


Co sądzicie o Tych produktach????Miałyście je kiedykolwiek???Jaka jest wasza opinia na ich temat???

Pozdrawiam Misia


2 komentarze:

  1. Ja sie zastanawialam wlasnie nad kupnem szamponu Pantene aqualight.Moze wlasnie sie na niego skusze nastepnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon Pantene aqualight jest okropny i ja nie polecam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń