Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Recenzja żeli do ciała oraz szamponów do włosy:)

Hej:)
Dzisiaj o produktach,które używam obecnie i jestem na tak lub na nie.
Więc zacznijmy:)

Najpierw przedstawię wam nie dawno odkryty żel do mycia Ciała.
Palmolive-  Pampering tuch- Rozpieszczający dotyk
zapach niby kokosu,lecz dla mnie NIE czuć tego zapachu:((

                                               
Minusy:
Pierwsze spojrzenie na produkt nie ma żadnego przyciągania-przyciągnęła mnie cena w promocji:)
Butelka dość mała
Mało się pieni
Skóra po umyciu ma wrażenie ściągnięcia.
Zapach na skórze nie trzyma się długo
Nie ma uczucia nawilżenia jak producent nas zapewnia:((
Cena dość wysoka jak na tak małą butelkę
Plusy:
Intensywnie pachnie na gąbce ale nie na ciele:((
Jestem na NIE
 



Kolejny żelik na tapetę idzie Johnson&Johnson-Be fresh&Escape

Z mango i owocami aromatycznymi,ale jakimi????nie wiemy:)
Minusy:
To samo co poprzednik:
Butelka dość mała
Mało się pieni
Zapach na skórze nie trzyma się długo
Zapach mało intensywny
Plusy:
Cena umiarkowana:P
Butelka dość ciekawa-wygląd
 NIE
kupie Go ponownie!!!






Część druga będzie poświęcona szamponom.
Ci,którzy czytają mojego bloga wiedzą że szukam idealnego szamponu:P:PHheee
A dokładnie takiego,który nie obciąża włosów!!

Pierwszy z szamponów to Szampon pokrzywowy z firmy Barwa.

 Minusy:
Zapach przypomina zwykły płyn do mycia garnczków
Konsystencja szamponu za rzadka
Kolor-płyna do mycia naczyń:))-jak na zdjęciu:)macie porównanie
Włosy są straszne po zastosowaniu jego.Sztywne bez połysku i nastroszone

Plusy:
Brak silikonów tzn.producent nas zapewnia no,ale nie mogłam tego sprawdzić w warunkach domowych:)

Brak przetłuszczających się włosów przez około 3 dni
Na długo wystarcza
P.S niby jest produktem wyróżnionym przez kupców w roku 2011,ale

 NIE kupie Go ponownie!!!



Kolejny to Szampon wzmacniający RZEPA od Joanny:

 Minusy:Konsystencja tak jak u poprzednika rzadka
Brak zapachu
Po dłuższym stosowaniu nie widzę w wzmocnienia włosów-nadal wypadają:):)
A łupierzu nie miałam tak czy owak.Kupiłam go tylko z powodu wzmocnienia włosów!!
Plusy:
Wydajny:):)Na długo starcza!!
To tyle co zauważyłam
A wyrzej zdjęcie przedstawia jaka jest konsystencja!!
Jak się mówi w mojej pracy Masakra:):)

A Wy miałyście te produkty i jak u was się sprawdzały????

Pozdrawiam Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz